Khamis, 13 Ogos 2009

MUTIARA KATA CINTA......


Saya ada beberapa mutiara kata cinta yang ingin saya kongsikan kpd sume pmbaca blog aku.saya harap ia sedikit sebanyak menjadi pengaruh kepada kehidupan harian anda bersama pasangan masing2.kadang2,kata-kata ini yg menyedarkan kita tentang cinta sejati dan kesilapan kita yang lalu yg mungkin telah melukakan hati kekasih/suami atau isteri kita.

1)Jika kita mencintai seseorang,kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tiada disisi kita.
2)Jgn sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu kasih mahu mencuba.jgn sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup.Jgn mengatakan kamu tidak menyintainya jika kamu masih tidak dapat melupakannya.
3)Cinta datang kpd orang yang masih mnpunyai harapan,walaupun mereka telah dikecewakan.Kpd mereka yg masih percaya,walaupun mereka telah dikhianati.Kpd mereka yg masih ingin dicntai,wlupun mereka tlh disakiti sebelumnya dan kpd mereka yg masih ada keberanian dan kepercayaan.
4)Sungguh menyakitkan mencintai orang yang tidak mencintaimu,tapi lebih menyakitkan jika kita tiada keberanian untuk menyatakan cinta kita kpdnya.
5)Mungkin Tuhan ingin kita bertemu dan bercinta dengan org yg salah sebelum kita bertemu dengan orang yg tepat.kita harus mengerti untuk berterimakasih dan bersyukur diatas kurniaaNya itu.

saya bg dlu lima.nti saya akan teruskan dengan kata-kata yg lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan