Ahad, 21 November 2010

Sungai Petani





Sofea swimming.budak ni klu da masuk kolam,mmg susah nk kuar.



tgah pujuk die naik.hehe..


aku g Sungai Petani every year.Klu org lain mesti fikir xde ape2 di Sp tp family aku suke g sane.abah aku die suke mkn Roti arab kat Sp sbb sedap.aku pun xingat name kedai tu,tp mmg best.gambar aku xamik.nti korg fikir aku tipu plak kan..tp betul,mmg sedap.mak aku mesti la suke g Pekan rabu.
Dlu mase mula2 g sni,kiteorg suke dok kt Cinta sayang resort..tp bile tau ade yg lagi murah n makanan pun level 4 star,kiteprg dok la kt SP Inn ni.mmg best.


Hah,ni Kat Cinta sayang resort.time ni ngah preggy si Sofea.
xbleh mandi kt pool die>>kne pakai bikini.hahaha.
nmpk x gmbar org yg line up kt tepi pool tu?tu family cina.diorg bru nk mndi,da kne pggil keluar oleh safeguard hehe sbb, xpakai bikini.so diorg just stare je pool tu.hahah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan