Rabu, 4 Disember 2013

Birthday Party Sofea turns to 4years old

hoyeahh...
Ari ni mmg beria aku update blog..tp aku tulis simple mimple je.bukan mcm blogger yg rating hits da tinggi tu,mmg bejela la diorg nye ayat..
Nak cerita psl birthdy sofea bulan 2 ritu.(opss skrg da ujung bulan makcik oii..) hehe..tula mmg busy smpai lupe nk update..
Aku orde cake barbie dari blog azean(org krubong xsilap)..sory to say la..mmg menyesal aku order kat situ.xsedap langsung!..
Biasa aku order dgn kak ct batrisyia delight tp xsempat n aku xblik jb,(kak ct umah die kt jb).so disebabkan aku da kt melaka,aku oder la yg dkt2 je.sofea pulak nak cake barbie..so google2 area melaka,amik la yg si azean ni..last la aku orde kat die..klu tgok cake memang cantik,rasa skit?puihhh..
Ok da xpayah cite pasal cake tu.now lets talk about this party.majlis birthday ni aku buat serentak dengan besday anak buah aku,Dina yg kebetulan besday end month of january.so ckp ngan mama dina kite buat sekali,senang sume bole gathering sama2.cuma adik aku yg no.3,nurul xdapat balik melaka sbb ada hal.
Selain cake,aku buat side dish sperti mee kari,karipap,fruit tart n candies..
So,lets see the pic je la ye..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan