Rabu, 4 Disember 2013

Majlis aqiqah Umar Wafiy

Salam semua..
Cerita saya kali ini mengenai majlis aqiqah anak lelaki saya iaitu Umar Wafiy yang sudah berumur 11 bulan.kalau diikutkan tarikh majlis ini dicadangkan lebih awal tetapi desakan dari adik saya yang ingin bersama membuat majlis aqiqah untuk anaknya yang akan dilahirkan.jadi kami memilih tarikh 7 April 2013 untuk majlis tersebut.
Sebenarnya aku agak terkejar-kejar untuk melakukan persiapan.nk cari katering, kambing lg(aku buat 1ekor je) goodies, khemah n marhaban.sume last minute.nasib baik abah carikan khemah n marhaban.marhaban aku import dari bdk2 lelaki smk agama darul falah.best marhaban diorg.bergendang-gendang.siap ade lg 'ya hanana' lagi..
Alhamdulillah walaupun last minute selamat n lancar jgk la mjlis aqiqah umar.




Sorila ye,,,sume screenshot.ape kes ntah xbole upload..hehe..layan jelah ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan