Rabu, 4 Disember 2013

sambutan hari raya Pasti An-Nur

pada syawal yg lepas,Pasti An-Nur Kuala Sungai Baru tempat Sofea belajar telah mengadakan sambutan hari raya.di samping ada jamuan makan,ada juga diadakan sukaneka.
Sofea of coz la masuk acara,acara untuk 4 tahun.yg ibubapa pun ada acaranya sperti acara baling belon berisi air n bowling buah kelapa.aku xmasuk sebab mnjaga umar.yg masuk husband aku dlm acara bowling n mak n busu nani aku masuk acara baling belon.
Wlaupun xdapat tempat,dpt saguhati pun jadilah.hehehe.yg penting masuk sbb nak memeiahkn sambutan Pasti.
Satu lagi,sebagai parents y not kite luangkan masa untuk bersama dengan pihak sekolah memeiahkan and support tmpat anak kite belajar..anak kite akn lebih appreciate kte as a parents diorg kann
pasti AnNur ni antara Pasti yang aktif dlm mganjurkan acara-acara yg mengeratkan silaturrahim antara ibubapa sperti mjlis khatan,aqiqah,smbutan hari raya,sukaneka,majlis konvokesyen pelajar dan sebagainya.
Oklah,check it out gmbar2 yg sempat diambil:-)
                            my mum(baju merah) n partner die,busu nani aku.



                  eh..eh..macam kenal je mamat ni!

                   atiqah,anak kawan aku...die ni bersaing tempat no.1 dgn sofea dlm ujian
                               alang ina tengah nervous la tu..






Tiada ulasan:

Catat Ulasan