Ahad, 26 Disember 2010

ANimaLizinG @ ZOO MELAKA

Cuti sekolah as usual aku n family plan nk g Bandar Melaka.tp tmptnye xtau lg.then,my husband decide g Zoo Melaka.Katanya,supaya Sofea kenal nama n binatang2 yg ada kt muka bumi ni.kirenye,mcm live learning..
so,kitorg betolak awal pagi.husband da masukkan basikal die dlm keta so nti mase kat zoo,xde lah asik nk mendukung die aje..
Aku bwk sekali aku punye bodyguard.sape lagi klu bkn Syeera n Meen.Boleh diorg tolak tolak basikal n penyangkut minuman n mknan.hehe.
smpai sne,mak oiii...ramainye org.lupe plak aku,ari sabtu.mmg la ramai.
Aku byr tiket utk 2 dewasa n 2 children.harganya dlm RM 30++.sori,xingat the exactly fees.
first thing bile masuk zoo,aku g cri gerai dlu.bukan ape,aku nk beli air,lupe nk bwk air mineral lebih.tukang teguk ramai...so aku beli la air mineral 2 botol,air oren twister sebotol n 3 sandwich tuna(memandangkan 2 bodyguard aku blum sarapan lg)..emmmm..pokai aku bwk 2org bdk nih!!
Husband aku plak,sebok ngan camera die..snap sna.snap sni..gmbr wife die xnak amik.HUH!!xcely,aku yg xbg die amik gmbr aku..sbbnye,Tshirt n tudung aku aritu sempoi sangat..main amik je time kuar td.mane taknye,aku yg packing pampers,buat susu,siapkan air panas n air suam,baju salin sofea..sume aku!!

byk plak aku merungut malam ni..hehe..so korg tengok je la ye gmbr.jgn ckp apa2 tau..





what is this,Sofea?
this is giraffe.



leher die panjang la,mama...

sekali pandang,mcm kawan aku..Mazli


bertambah hitam la anak mama duduk kampung..


bodyguards ku yg setia



eii...nmpk my stomach..bru ank sorg;(((

Tiada ulasan:

Catat Ulasan