Ahad, 26 Disember 2010

Go MALAYSIA Go!!!!




hai...bertemu lagi kite!!!
malam ni adalah malam yg aku tunggu2 .nape?sbb malam ni aku nk dok melepak depan tv tengok bola...
wei....Malaysia lawan Indonesia untuk merebut piala AFF ..mesti wajib tengok.Aku difahamkan ada 2 match.first match di Bukit Jalil,2nd match di Indonesia.Stadium die ade nama gelora-gelora gak la..bergelora gitu kan...
Walaupun aku xberapa minat sukan bola sepak ni,aku folo la sikit2 sbb Malaysia xpenah menang lagi Piala AFF ni..n bila da masuk final ni,dan2 je aku suka plak tgok bola.heheh..
masa aku tgok Malaysia lawan Vietnam aritu,best gile.kan bgus klu malaysia main mcm tu dri dulu..klu main mcm tu,aku rase malaysia boleh slalu juara asia n xmustahil kite g Olimpik..pergh,,punya la aku berangan..xpe..angan2 mane tau jd kenyataan..tp yg penting,mesti ade KERJASAMA dri pihak atasan n pihak yg arif dlm bola sepak.jgn la,kita kerjasama dgn oorg yg xtau psl bola tp nk bg arahan itu-ini..emmm...macam la die expert sgt..
n aku tabik sprrrringg ngan penjaga gol Malaysia.mmg he's a man of match
Coach plak,K.RAJAGOBAL.aku tabik springgggggg 27x ke dia..die mmg best coaching..
Klu la kalah sekalipun,aku xkesah..aslkan..permainan tiptop.jgn smbil lewa n putus asa.Malaysia team>>>>fighting!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan