Rabu, 15 Disember 2010

LATA KINJANG,PERAK

School holiday's back!!yeehawww...emm,biasela cikgu-ckgi yg terlebih seronok dr ank murid ble time cuti.hahaha..cuti ni aku ajk husband aku jenjalan kat Perak plak.kt sne,aku xpyh pikio sgt pasal hotel sbb adik aku yg dok Kampar nu sudi memberi tempt tinggalnye utk bermalam..kitorg g 4 ari 3 mlm.hambik kooo!!penat kaki husband aku>>xpe,mlm ni sayang urutkn.....hikhik..

Antara aturcara yg telah aku pikirkn ialah melawat Kellie Castle,g Tluk Intan(husband aku kte,ade menara condong tp ntah betul ntah idak,aku xtau), g Lata Kinjang n kedai english Decor kt Ipoh yg mmg murah harganya..
Dari pengamatan aku,Perak ni sebenarnya banyak tempat2 menarik.ni baru 2 kawasan aku g iaitu Batu Gajah n Kampar,belum lg Kuala Kangsar,Lumut(aku g time kecik dlu) n byk lg la... so,tgok je la gmbr kitorg kt Perak ni ye yeop.....



my husband n my pricess,sofea


grrrr...y so cold air ni,abah?



fascinating...Malaysia truly Asia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan