Rabu, 15 Disember 2010

KELLIE CASTLE,PERAK



WE meet again!!!!kali ni,aku nk letak n3 bout kellie Castle.Satu bangunan bersejarah yg terletak di Batu gajah,Perak.tepi jalan da nmpak bgunan yg tersergam indah tu.
Xcely,aku yg beria-ia beno nk g menatap castle ni..ye la,asik g Perak,tp xpenah pun jejak mende tu.so,aku ckp ngan boipren aku a.k.a asben aku,kite g kejap,so awak pun leh snap pic2 yg lawa skit...
Aku g ngan my cousins,syeera n meen.klu bejalan,mmg xsah klu xbwk si syeera ni.die ni leh dikatakan adik aku yg bongsu skali,sbb my mother da bela die since die 1month lg.mse ni sofea tgah tido kat keta(my sis jge),so xde pic die kat sni.hehe
so..klu sape2 kte die da menjelajah satu malaysia tnpa g Keliie Castle,tu belum lg dikatakan die da round satu malaysia..


Bear Tree>>u see that thing, guys???


Koridor yg dikatakan berhantu..some folks kate,diorg nampak hantu Mr. William Smith(the owner of this castle)tgah merayau2.grrrrr


Cantik kan?>>>the bangunan ke o the pink lady tu?hehe




Baju die dr hijau,bru2 ni da dicat color coklat plak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan