Sabtu, 21 Mei 2011

akuarium sofea


bru2 ni,aku buatkan akuarium utk sofea.akuarium mainan je..

abah die beli fish mainan.aku tgok die xpandai nk menyimpan lg mainan tu,so,daripada bersepah2 aku buatkan satu akuarium.

akuarium tu aku buat gune kotak kasut. abah die tolong gantungkan fish2 tu kat benang,aku plak decorate.

taraa....da siap..



aku: "piya tolong pegang eh..mama nk snap gmbr,msuk dlm blog mama.hehe"

sofea: ye la mama...(dlm hati)

encik husband: "abah pegang sekali ye ya..abah pun nk interprem gak."


moral of this story is gunakan la masa yg terluang untuk kita sekeluarga buat satu hobi atau perkara yang menyeronokkan bersama-sama.

tidak semestinya kita pergi tengok wayang,makan ataupun aktv outdoor.

di rumah pun kite boleh eratkan kemesraan dgn anak2 seterusnya kita suami isteri boleh berkomunikasi dengan lebih baik.

1 ulasan: