Sabtu, 21 Mei 2011

mengidam nak kek oren..

klu baca tajuk kat ats ni,bunyinye mcm aku yang mengidam kek oren..oh,am i pregnant?ke aku da buang tebiat..hehe..xdelah.bukan aku yg nk kek oren,encik husband tetiba sms aku,kate da lme xmkn kek aku buat xpecially kek oren.

kebetulan plak,mse die sms,aku bru je ltk kek tu ke dlm oven.ceh,bleh plak kan...sehati sejiwa gitu..
aku reply,"nti next week blik,mama buatkan la kek tu.sabar ye b..;)"

bile encik husband trime msg aku dan die redha la,nk menunggu seminggu lg.xpela lmbat nk merasa aslkan die still suka ape yg aku masak.yela kan..lelaki..kite kne jge tang 'perut' die tu,bg cukup2 mkn.tu yg buat die sayang.klu kte xjge makan minum die,alamat jge2 la,tkut die pasang sorg lg.lebih2 lg klu yg dok berjauhan mcm aku ni.
Aku penah la terbaca satu buku ni,yg mengatakan:

"antara ciri2 komunikasi lelaki yg sgt mencintai isterinya,mereka itu suka meminta perkara2 yg mereka gemari.sebagai contoh,jika suami gemar mkn tempe goreng,dia akan slalu mint isterinya buatkan tempe goreng"

jd.kite sbgai isteri ni,cuba renung2kan bila agknya suami kite minta kite mskkan makanan kegemaran die.semalam ke? atau 2 tahun lepas?

klu semalam die minta,itu tandanya die masih sayang pd kite..klu 2 tahun,emmm...berat tu kesnya..pandai2 la kite trik dan raih cinta suami kite pd kite..

So,ladies...you can do it!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan