Rabu, 12 Disember 2012

Roti John terbaik di Masjid Tanah

Salam,selamat siang bapak-bapak dan ibu-ibu...

Entry kali ni aku nak cerita tentang tiga gerai roti john yg terbaik bagi aku.

Yg pertama,roti john Pak Hasan(picture 1).roti john die memang famous n sangat sedap.pak hasan antara pelopor roti john yang pertama di Masjid Tanah. Kalau korang nak rasa roti john pak hasan,boleh la gi ke rstoran die.landmark restoran die berhadapan dengan Surau Tmn Masjid Tanah Ria dan Bank Rakyat Masjid Tanah.

Secondly,roti john Cik Kiah.gerai die berhadapan dengan Mobil Masjid Tanah.roti john die ada rasa black pepper n beroti bijan.(picture 2).sebelah gerai die,ada gerai sate.sedap gak.die bg free satu sate pd kanak-kanak yg datang.

Roti john yang ketiga yg best bg aku,adalah roti john Pak Abu di depan Shell Kuala Sungai Baru.roti die tak la panjang sngat mcm pak hasan,die bungkus pun dalam polisterine.sama mcm cik kiah n rori john yg aku pernah makan kat JB,black pepper die pun banyak.sori,gmbar roti john die aku xda.

So,klau korang datang ke Kuala Sungai Baru atau Masjid Tanah,rasalah roti john buatan orang kampung tau.hehehe.
Daaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan