Ahad, 30 Disember 2012

Swimming time!

Salam,bertemu kita lg dengan entry aku pasal kitorg satu family holiday di Wet World Pedas.

actually,aku tak plan nk g sini tp cik sofea a.k.a my daughter yg beria-ria nak swimming.husband decide nak g Pedas instead dr g Wonderland MITC sebab bayaran masuk yg murah di Wet World  berbanding Wonderland.One more thing,anak-anak masih kecil lagi so tak berbaloi nak bawak diorg swimming tempat yang besar and berbagai,bukan semua kolam boleh diorang main kan.so disebabkan factor-factor itulah kitorang pilih Pedas.

Kitorang sampai kul 10am,tepat time dia bukak kaunter.aku dan husband masing-masing rm12,sofea rm10 and adik umar free.Aku tak mandi sebab menjaga umar so yg dok melayan sofea,siapa lagi kalau bukan abah dia.hahaha..time tu orang tak berapa ramai lagi,sofea agak bebas la bermandi manda tp aku memang keep an eye for her la sebab takut anything bad happens to her.ye la,lately ni banyak kes lemas berlaku kat water theme park so aku n husband kene cautious lebih pada sofea.

Umar pun mandi jugak.abah diayang beria nk mandikan umar.umar memang happy betul.asyik dia mengocak air sampai aku panggil nama nk snap gambar pun da tak pandang da mama dia.hehe.klau besar nanti,siap la anak bujang aku ni dok berswimming.

Ok la,tu je nak cerita.bukan ape excited sebab umar hari ni first time mandi kolam,umur baru 7bln.risau jugak kalau demam dia.tapi alhamdulillah,balik tadi takde masalah.hehe.ok
Chiowww..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan